Discover The Killers!

viernes, 26 de septiembre de 2008

GENT!!!

Molts de vosaltres, amb els quals no tinc contacte directe, us deveu pensar que he desaparegut...doncs teniu en part raó, peró sols del blog.

Aquest nou curs és força estrany per a mi: he plegat del "curru", en seré un parat més, estic buscant company/a de pis desesperadament (interessats/ades ja sabeu!) i estic ultimant el llançament del monstre creat per en Jordi i jo: El Forat.

La veritat que entre crear blog, facebook i canal de youtube, estar al dia del videoclip, fotos, cartells i mailings, més el muntatge dels episodis estic un xic...out, a més no tenir internet a Girona afecta força.

Per cert, vaig anar a veure Spamelot...el musical aquell que va més o menys així...


Doncs ara la versió autèntica...

No hay comentarios: