Discover The Killers!

lunes, 7 de julio de 2008

MEGA WEEKEND

INTRODUCCIÓ

Ultimament no surto gaire els caps de setmana, entre El Forat, la ràdio, ara la tele i el cansament del curro, a banda de les obligacions a Figueres. També m'estic fent vell, però això és a part. Però és clar, el día que surts...

VOL. 1 "POLLAS GORDAS"

Dissabte nit, cumple-sopar sorpressa d'en Nacho, per desprès anar ràpid cap a casa que l'endemà...però bé ja sabeu....Comença el sopar i un xic ensopit però ben aviat apareix el Lambrusco, i entre en Nacho i jo comencen a tirar d'anecdotes, junt amb els comentaris d'en Carles ben aviat comença el despiporre. Clar, per això amb els carajillos jo m'animo i nem cap a les Carpes.Allà m'obliguen a fregar la cebolleta amb un cinqüentona,beure...Ah, per cert, la frase de la nit..."Pollas gordas". Bé, en realitat coletilla, que tinc gravat però que me l'han censurat al YouTube.

VOL 2. "¿Miguel o Bosé?"

Desprès de dormir hores i hores i una dutxa anem els de la tele cap a Empuria Brava al Dr. Loft per gravar Iggy Pop i REM. Allà ben aviat m'hi trobo al Pitu i la Nuri. Gravem entradetes, salto a davant amb ells dos i disfruto de l'espectacle d'aquest nen de sis anys que acaba de descobrir la paraula "fuck", amb cos de quarenton i DNI de jubilat. En Pitu, va tenir la sort d'estirar la mà i tocar-li el mugró al senyor. Passa l'estona i jo vaig gravant per allà quant ja es va fent fosc i està a punt de començar REM, quan em giro cap al tancat de premsa i veig uns segurates acompanyant a un grup de gent: Sergi Arola, Andreu Buenafuente i Miguel Bosé. Això que em dic aquesta és la meva i anem la Marta, productora, i jo cap allà i tinc la sort que en Buenafuente em coneix i passem. Parlo un moment amb ell i diu que em recorda, però no sap de què. Li epxlico el casting que vaig fer pel seu programa i solucionat. Això que li sona el mòil a Bosé i comença a cridar a ple pulmó "Hemos ganado". Això que jo veient l'euforia pregunto de què es tracta i em repson que és Rafa Nadal que acaba de gunyar Wimbledon. Jo ja aquí xalant, començo a intercanviar cares amb en Sergi Arola. Li faig una entrevista a Buenafuente. I desprès vaig amb l'Arola i li pregunto per fer una foto de grup, ell diu que vale, i quan li pregunto pel Bosé i com dirigir-m'hi, em diu que vagi i com surti. I vaig al Bosé i li dic: "¿Miguel o Bosé?" i em respon "Cómo tu quieras". Que res, que els agafo tots i foto al canto.


LOS TRES MOSQUEPERROS I D'ARTAGNAN

Desrpés en començar el concert ja vaig marxar amb en Bosé ballant. I cap a casa a les dues, mort, però feliz.

1 comentario:

Unknown dijo...

Osti Jacint, i no et vares quedar a veure si podies pillar als R.E.M. encara que fos una entrevista de dos segons?