Discover The Killers!

viernes, 18 de julio de 2008

OH, JACINT, EXPLICA'M...

En aquests moments s'està emetent el programa Atrapats a TvGirona, del qual jo en sóc reporter. Aquesta setmana, però, jo no hi surto, a part de la careta inicial, és clar, perquè quan es va gravar el reportatge jo estava sense veu. Em substituïx en aquesta ocasió una becaria de la tele, que sols hi he parlat per telefon, però que en un passe previ del programa vaig poder veure-la i està "fetem". A mi no em substitueix en Berto, a mi una rossa de bon veure. JAJAJAJAJAJA

A banda, demà vaig a Albanya que en Pitu ha organitzat una festa a casa la Nuri, per fer festa si que hi ha temps hi per actualitzar el blog no, eh!....tunante!!!. Serem uns quants(Nacho, Vane, Isaac, Sarai, Raul...) però faltarà en Jordi, que m'han dit que se li ha cremat l'habitació (per cremar habitacions hi ha temps i per actualitzar el blog no, eh...tunante!!! La festa en si és una excusa per gravar part de la promo del RE-MOU-TV que s'estrenarà junt amb el nou disc de Guns'n'roses ("¡al loro!" que aquesta broma és fina...)

L'endemà tinc altre cop dinar familiar pel sant de ma mare i no sé si l'aniversari del meu oncle, en serio que jo estic perduts amb tants dinars, és un no parar, semblo en Laporta. Porto any i mig de restaurant en restaurant, pillant turcas tremendes al costat de ma germana.

Us prometo que fotos de tot.

Ara ,a falta d'il·lustrar amb una imatge ideal, us fico aquesta...

No hay comentarios: