Discover The Killers!

martes, 5 de mayo de 2009

X-MEN ORIGINS: WOLVERINE

Ho sento, en la crítica hi haurà faltes. Ho escric així, ràpid i sense miraments. Acabo de sortir del cinema i m'he de desfogar.

Realment, que fessin un spin-off de Lobezno no m'intressava gaire. Però al saber que el mateix Hugh Jackman n'era el productor i s'implicava ja em va picar. Que a sobre sortís Masacre em va convencer a tenir que anar a veure-la quan s'estrenés, i ho he fet.

Primer de tot, les disputes entre el director i els productors queda reflectit en pantalla. És un film fet ràpid, seguint el manual de pe a pa i sense gaire miraments. Si no tingués referencies sobre el que està bassat realment em podría creure que es tracta d'un telefilm de sobretaula a Antena 3: germans enfrentats, amor impossible i venjança.Destacar els planols on un zoom digne dels 70's segueix a un cotxe, ultra-retro.

Guió, a veure com ho enfoco. Primer de tot, no sóc un mestre en la història del personatge, però tinc quatre idees de com és i crec que s'han patejat el més interessant en els crèdits del film, sens dubte el millor de tot.Desprès, ens havien promésun Lobezno dur i rur, on és? I don't know!El guió és tant trillat que fa vergonya.Ah, molta gent es queixa dels personatges ficats amb calçador, i tenen part de raó, sobretot en Summers i Emma Frost, però als demés si sols els utilicez com a peces no molesten.

Pel que fa als actors, Jackman i Liev compleixen, que ja és molt,però crec que tampoc podíen fer més.La resta? Només em pica saber que coi ha passat amb Ryan Reynolds, ell que es va declarar fan de Masacre l'interpreta amb un cara de pal i poca gràcia que fa repelús del fort.No podía donar indicacions de com tenien que ser les frases com a mínim?

Ja m'estic emprenyant, així que, telefilm amb pressupost, gens arriscat i cap cosa a destacar- No és un horror, però segurament 17 otra vez deu estar millot.

Nota: 5

No hay comentarios: