Discover The Killers!

domingo, 11 de noviembre de 2007

NITS DE RATAFIA




Val. Divendres tarda en Pitu m'envia un missatge i em comunica que aquella nit punxa a Girona. M'hi apunto, i en Xevi també. Ningú més s'hi apunta. Em truca en Carles i em diu que punxen, exactament, al Ateneu 24. Un col·lega m'indica la calanya que hi va i on es situa el local. Li dic al Xevi que em d'anar "tiradillos" al vestir, independentistes ens trobarem. Passades les deu em recull en Xevi. Anem a sopar al Viena i pago jo. Mentres mengem parlem d'estar solter i tenir parella. El que no vol lligams en te, el que en vol no en te. Anem cap allà. Entrem. Lloc petit,petit. Cubata (ron-cola) amb got de barraques, gel de glaçonera de plàstic blau i bikinis a 1'50. Parlo amb Pitu, Alba i Carles. Got de ratafia per en Xevi i jo. Ens reconeixen del Merca. Sexe i drogues amb l'ALba (tot parlat,eh!). Saludo a Jordi i amics. Marxem cap al blau. M'emporto una cervesa. Arribem al Blau i en Xevi marxa. Entrem la resta gratis. Plegatin buit. Cubata (vodka-red bull). Pugem. Balls raros.Ron-cola...Marxem. Mareig. Em deixen (Carles-Alba darrera,liats?).Pujo a casa.

L'endemà vòmits i ressaca.

M'estic fent vell.

No hay comentarios: