Discover The Killers!

viernes, 2 de noviembre de 2007

¡TOMA MORENO!


Per molt que sàpigues volar hi ha coses que cauen pel seu propi pes.

No sé el motiu, però quan una cosa no m'acaba de convencer poques vegades m'equivoco. Em va passar amb The Vines, em va passar amb Màtrix i també amb Herois.

La cosa prometia, uns seguit d'individus que té poders i les seves cides es creuen això en plena època daurada de les series de televisió. Però va ser veure quatre episodis i vaig veure que allò no funcionava, no tenien un Bryan Singer o . Clitxés mil i personatges que no enganxen per res, val, Hiro mola, però no molaria més una serie sobre ell i el seu amic sols? A més, incorporar un superenemic no em va fer el pes.

Doncs el nen no s'equivoca...l'audiència de la segona temporada està punxant i l'spin-ogg Heoes: Origins s'ha aturat en ple. OLe! Sóc la polla!

No hay comentarios: