Discover The Killers!

domingo, 1 de junio de 2008

BEACH CLUB


Els anteriorment anomenats Fear and Loathing Dj's, ara crec que es diuen Mini Primmers, van anar a punxar a Lloret, la seva primera sortida fora del Blau. Jo com a fan número 1 no tenia més remei que anar-hi i fer-ne la crónica.

La sessió va ser de 12 a 6 de la matinada i va ser dura, no ho poden negar. El local, recent reformat i molt wapo, pretèn recuperar el públic perdut, més indie, per abandonar el to guiri que no els va funcionar gaire bé l'any passat.

Els dos dj's van fer una sessió força sobría però força ballable, tot i que l'ambient solitari de les primeres hore sno en podia ser testimoni.

Cap a les dues van aparèixer un grup de francessos que ven aviat van animar el cotarro ballant com posseits tots els temes, tot i que tenien més edat per quedar-se a la barra. Jo, com a èsser social de la nit, ben aviat em vaig fer amb aquesta bona gent.

Ja cap a les tres, amb la seva fugida, va venir uan altra onada de gent més sobria però suficient per fer caixa de manera molt respectable.

A partir quuatre la cosa ja es va fer un xic carregant i tot i recuperar clàssics molt diversos les forces no donaven més de si.

Un cop el local uit i les bitxaques plenes vam tornar a le snostres llars. Menys en Pitu i la Nui que es van quedar a casa meu, la Nuri directa a dormir mentres els homes anavem a comprar l'esmorzar ploguent. Ja per fi a casa en Pitu va preparar uns frankfurts, vam mirar Muchachada Nui i vam anar a buscar el son.

No hay comentarios: