Discover The Killers!

miércoles, 18 de junio de 2008

NEGATIU (PARAULA QUE ACABO DE SENTIR PER LA TV)

Hola mainada,

quantes coses que tinc al cap. Em surten per les orelles.

Primer, ja tinc més opinions sobre els episodis. Alguns diuen que el primer li falta humors i que al segon li falta argument. També tenim queixes sobre el so i el muntatge. Res d'això em molesta, al revés, El Forat ha de ser brut, el pilot al tenir argument no necessita tant d'humors i el segon al tenir-ne no és tant urgent l'argument. A veure aquest segon episodi que tal.

Altres coses, aquest cap de setmana faré sessió maratoniana d'escriptura per tirar endavant més guions d'El Forat, el projecte de l'Ignasi i muntatge del nou episodi.

Per últim us deixo un detall de pre-producció del capítol primer sobre el seu atrezzo.

1 comentario:

menestralterna dijo...

per mi com si no hi ha argument a cap capítol...David Lynch té argument a pelis com Inland Empire o Carretera perdida? Els Monty Python tenien un argument a cada capítol de Flying Circus? Alan Resnais va fer un argument per filmar El año pasado en Marienbad? Els genis del cine i la tele no pensen en arguments lògics per fer les seves obres mestres!!! Per mi el segon capítol és una obra mestra, millorable en alguns aspectes...com tot, que es pot millorar després de veure-ho 2 o 3 cops. Segueix així, jo mai havia vist res igual i t'ho dic seriosament.