Discover The Killers!

viernes, 15 de agosto de 2008

CAÇA-VAMPIRS


Avui és festa, i el normal era sortir de marxa ahir la nit, però ves a saber si és l'edat o la crisis que uns quants vam acabar fent feina.


Sols em quedava un reportatge per gravar d'Atrapats de TvGirona i em van donar carta blanca així que vaig escriure un guió on entrevisto a un caçavampirs enmig de Girona. Un cop aprovat em faltaven els actors i vaig liar als col·legues: en Carles és Antoni Puigcerd, el caçador, Vane com a Gironina "faltona", Nacho el vampir i la Mercé de víctima.


La veritat és que va ser un dels reportatges més durs de gravar que he patit. El riure s'em escapava a la mínima, entre les frases d'en Carles i el seu evstuari explotava cada dos per tres.


La cosa es va allargar força, vam començar a les nou i quart i vam acabar a les dotze i mitja, i vam acabar remullats.


A veure com queda i a riure una estona amb ell l'últim divendres d'agost a les deu de la nit a TvGirona.



No hay comentarios: