Discover The Killers!

domingo, 17 de agosto de 2008

HOY PUEDE SER UN GRAN DÍA...


Però tot semblava ser que ahir no.

De bon matí em va enviar un sms en Pitu per anar aquella nit a fer de reporter per un repor de RE-MOU-TV i tot i que jugava el Barça el Gamper vaig acceptar.

A la tarda vaig pillar el tren per pujar a Figueres i de pas portar un regal al meu pare, que avui 17 d'agost és el seu i meu sant!. Després de dinar tard vaig quedar amb en Pitu i la Nuri per fer el café i discutir com fariem el report i entrevista a Miau Miau.

Ja amb les preguntes llestes vaig a casa, truquem a un pizza que no es presenta en una hora i em perdo bona part del partit pel retard del Gamper. Allà estava que treia fum. Si alguna cosa no soporto és la impuntualitat. Em van passar a buscar Pitu i Nuri i cap a Vilabertran. Alla vaig menjar un bocata i café i vaig veure un tallet de Barça.


Després cap a la furgo de Miau Miau a fer-lis l'entrevista. Es van portar realment i m'agradaria destacar el futimer de dones que rodejaven la furgo, potser intrascendental, peró curios.


Un cop acabada l'entrevista, aparició en directe de ma germana amb cotxe inclosa, vam anar a veure al grup que tocava, i potser la gran sorpressa de la nit: Hot Penguins. Quatre nois de 17 anys fent versions de Arctick Monkeys, Strokes i Babyshambles que ens van marevellar, realment bons. Tant ens van agradar que vam decidir entrevistar-los també. Realment simpatics i agradables, ens van atendre cordialment i van contestar a totes les preguntes. A sobre resulta que el bateria conixia El Forat i ja hem intentat convencerl's perque ens escriguin una cançó per la série o que almenys ens deixin fer un videoclip del grup.


De Dekrepits no en parlo, i punto!

No hay comentarios: