Discover The Killers!

martes, 20 de enero de 2009

EL REI I JO

No us ha passat mai que creieu tenir molta afinitat amb algú ni tan sols heu saludat mai? Doncs jo si.

M'explico, de vegades, m'obsesiono amb algún tema; normalment cinematogràfic o literari i n'intento saber el màxim possible. Per exemple: aquest any passat em va donar per llegir les novel·les de Donna Leon i saber d'ella, també per les sèries de terror (qui eran els seus creadors, guionistes i directors i averiguar que han fet amb les seves vides)...així fins que quasi cada dues setmanes vull saber més d'un tema. A principis d'estiu em va agafar molt fort per les adaptacions d'Stephen King a la gran pantalla i saber més sobre d'ell. Una bona forma, a part de diversos documentals, va ser rellegir de nou MIENTRAS ESCRIBO, un llibre petit on barreja la seva biografia amb tècniques per escriure; us el recomano ferventment.



Vet aquí que indagant em vaig adonar que teníem una forma d'entendre la vida i afinitats que ens feia molt propers, però no ho vaig dir a ningú, que encara em prendrien per boig. Ara, quasi a la una estava llegint una revista on-line i mensual sobre Stephen King. En un apartat parla sobre els seus deu films preferits del passat 2008, aquí un extracte:

10. Death Race

Este flojo remake de Death Race 2000 presenta al formidable Statham como un delincuente encarcelado injustamente (en este tipo de película siempre suelen serlo) cumpliendo una larga pena en una cárcel de un futuro cercano. La inteligente alcaide (brillantemente interpretada por Joan Allen) establece una serie de “carreras de la muerte” pay-per-view, que tienen un gran éxito de audiencia. Death Race está llena de violencia lacónica y poderosos coches explosivos, pero justo bajo la superficie hay una mordaz sátira de los realities de la televisión.

(...)

6. The Bank Job

Cualquier duda de que Jason Statham sea más que un tío con músculos quedará a un lado en esta rica (y a menudo divertida) historia de uno de los robos de banco más grandes en la historia británica. Estremecimientos cerebrales de alta tensión.

(...)

¿Alguna pregunta? ¿No? Bien. Porque tengo que ponerme al día con Jason Statham en Transporter 3


Així que el senyor King és fan de Jason Staham...i sabeu d'algú que en sigui més fan que jo? Crec que no.

No hay comentarios: