Discover The Killers!

domingo, 24 de febrero de 2008

CABRONS!!!

Ho sento CheeWee, però...

Estic cabrejat, sort que el Barça guanya, no tinc angines i en poques hores començo la transmissió dels Oscar's (escolta-ho a Ràdio Salt en directe!).

Avui s'han entregat els premis Razzie al pitjor del cinema nord-americà de l'any i s'han centrat en Eddie Murphy i Lindsay Lohan. Pel que fa al primer no em molesta gens ni mica però amb Lindsay Lohan...em cabreja.

No he vist tots els seus films, però tot el vist (cert que son productes senzills sense gaire fons) m'ha semblat veure una actriu amb molt de talent per desenvolupar i que els seus excessos a la vida real no s'han de tenir en compte.

Vet aquí els vencedors...

Peor película:
I Know Who Killed Me
Peor actor:
Eddie Murphy (Norbit) por Norbit
Peor actriz:
Lindsay Lohan (Aubrey) y Lindsay Lohan (Dakota) por I Know Who Killed Me
Peor actriz secundaria:
Eddie Murphy (Rasputia) por Norbit
Peor actor secundario:
Eddie Murphy (Mr. Wong) por Norbit
Peor pareja cinematográfica:
Lindsay Lohan y Lindsay Lohan por I Know Who Killed Me
Peor remake:
I Know Who Killed Me
Peor precuela o secuela:
Papá Canguro 2
Peor Director:
Chris Siverston por I Know Who Killed Me
Peor guión:
I Know Who Killed Me (guión de Jeffrey Hammond)
Peor excusa para una película de terror (nueva categoria):
I Know Who Killed Me

No hay comentarios: