Discover The Killers!

martes, 19 de febrero de 2008

HE VIST

Any 1990, Warren Beatty te la carrera caduca, fa anys que no estrena cap èxit. Fa temps que la nova fornada de Hollywood (Coppola,Scorsese,etc..) ja no atrauen l'atenció del públic. Però dues estrenes recents Los intocables de Elliot Ness i Batman encenen la bombeta de Beatty. Un còmic amb gàngsters podria trencar taquilles! I que millor que...

A veure, ja tinc l'objectiu, ara necessito ingredients.

Prota i directors de renom...jo mateix que surto barat.

Secundaris de luxe, si Batman te a Jack Nicholson i Ness a DeNiro jo tindre Al Pacino i Dustin Hoffman.

Música...la banda sonora de Batman la va fer Danny Elfman...doncs xec i el compro. I també tenia Prince,així que jo Madonna, a més, com vol ser actriu que ensenyi pit i cuixa.

Algú es va queixar que Batman era molt obscura, doncs a la meva fotografia tot colors primaris. I...molt maquillatge, que es noti que hi ha pressupost a més de maquetes i truc d'imatge que el facin "cool".

Resultat? Un fracàs a taquilla, però un entreteniment de primer ordre millor que Sin City.

No hay comentarios: