Discover The Killers!

miércoles, 27 de febrero de 2008

NIT DE MONÒLEGS

Ahir va ser la nit del monòleg al City Arm's.

Com cada dimarts el local es va ben omplir. Cosa que imposa un xic. Sort que vaig tenir un petit club d'Amidadores darrera meu.A ultima hora es va presentar la meva germana i els seus amics.

Desprès de la presentació d'en Lagi vaig sortir a fer el meu monòleg. La meva peformance del brick de suc de taronja pensat a ultima hora va funcionar. A banda d'aquest toc el monòleg va funcionar bastant bé, sobretot a principi, però com sempre, cap al mig va perdre gas.


Un petit descans desprès va saltar a l'escenari el meu rival aquella nit, en Toni González, que em va fer la replica amb un altre brick, però de Granini, no Hacendado. Va fer un bon monòleg, fluix al principi però que va anar agafant força de mica en mica.

Al acabar va ser l'hora del vot del públic que va escollir al Toni com a guanyador. Tot i perdre vaig endur-me molts aplaudiments que em van satisfer molt. A més les mostres de suport i felicitacions van ser moltes.

Gràcies a tots.

No hay comentarios: