Discover The Killers!

martes, 18 de marzo de 2008

DIOS EXISTE!!! (UN DIA RODÓ SENSE DONUT'S A LA VISTA)



Així és, un conjunt de factors concentrats en 24 hores a vegades converteix la insípida rutina (com era habitual aquests dies) en un ount i a part. Vet aquí els fets:

M'han ofert una proposta de feina certament interessant que pot suposar un pas endavant força important.

Aviat, si tot funciona, participaré en un sorteig públic per el lloguer d'uns pisos protegits a un preu més que acceptable.



Fear & Loathing Dj's ha funcionat. El pròxim 12 d'abril nova sessió A Blau que penso detallar aquí mateix. Em sento orgullós d'haver ajuntat aquests dos cracks, sort que al final en Pitu va ocupar el meu lloc!

Gràcies a la meva cara bonica i una flor en el cul m'han regalat una preciosa agenda cinematogràfica que penso emplenar de cites, però no romàntiques pel que veig...

Ja tinc nou objectiu per malgastar els meus euros...


Tot en bona companyia d'en Xevi.

No hay comentarios: