Discover The Killers!

viernes, 21 de marzo de 2008

LO MEJOR QUE LE PUEDE PASAR A UN CRUASÁN


...no és, ni de lluny, el millor que em pot succeir a mi.

Ahir va ser un dia quadrat, sens dubte...

- Vaig acabar a les dues del curro i em vaig salvar de tornar a la tarda, això encara està bé.

-L'Ignasi em va trucar per picar-me la cresta pels meus comentaris, admeto que amb el cine sóc un "nazi", summament durs i amb algun que altre descualificatiu. Ho sento, però Blade Runner em supera.

-Vaig tardar molt........per fer-me un tallat de cabells de cinc minuts. Vaig llegir-me dues "Lecturas" de l'editorial a Forges sense deixar-me un article.

-El Barça va perdre. I puta ràbia!

-Vaig veure "Promesas del Este" i que voleu que us digui...Molt millor "Una historia de violencia", però de lluny!

-Al final he anat a dormir i he tingut un malson. Discutia amb l'Ignasi, em retreia que el Barça perdés (?!), jo plegava i em cabrejava no amb ell o amb el Barça; amb la perruquera.

No hay comentarios: