Discover The Killers!

martes, 11 de marzo de 2008

ENAMORAT


Sembla que comença a ser evident que m'estic enamorant; d'una persona entranyable, cínica, que a vegades em fa riure i a vegades plorar. Cada vegada l'estimo més i no ho puc amagar més:

I LOVE WES ANDERSON

EL que m'ho ha confirmat es la revisió que he fet al seu film Life Aquatic.

Vaig veure-la quan va aparèixer en DVD i ara l'he revisat de nou i m'ha commogut.

Aquesta hitoria de Steve Zissou (Bill murray), un Costeau "pervertit", que vol acabar amb el seu propi Moby Dick, un tauró desconegut fins el moment que va acabar amb la vida del seu únic amic. A l'encontre del monstre l'acompanyaran la seva dona (Angelica Huston), el seu recent descobert fill (Owen Wilson), una periodista (Cate Blanchett) i la resta de la seva tripulació.

no sols recomano el film, també destaco el tiroteig a bord del vaixell Bill Murray arma en mà.

No hay comentarios: