Discover The Killers!

domingo, 9 de marzo de 2008

UNA ALEMANA ME LA...


No he dormit encara. Estic a casa d'en Raul, mentre ell i en Pitu fan un Pro. JO postejo, que sóc home de lletres.

Primer de tot anunciar que la sessió de Fear and Loathing Dj's ha sigut un èxit total. Ha sigut el primer cop que he vist la sala Plegatín de Blau tant plena i tanta estona. Impressionant....També ha influït el número d'invitats que hem fet passar per la "patilla". Molta gent s'ha acostat al Pitu i en Jordi per demanar-lis temes. En definitiva, el principi d'una gran aventura.

Segon, i com que és el meu blog es mereix molta importància: Anna, l'alemanya! Durant tot el concert una jove de pits prominents, cabellera rossa i somriure d'anunci ha estat ballant les cançons de Stereotypo com una condemnada. Jo la veritat que l'he violat amb la mirada més d'un cop apalancat al barra.

Acabat el concert i altre cop els dos dj's punxant de nou jo i en Nacho ens hi hem acostat. Ell ha trencat el gel oferint uns pitis i de seguida la rossa s'ha ficat a parlar amb mi...estona i estona...

Molta estona, massa, com sempre em sol ocórrer. L'Anna és un rodamón amb força pasta (viu a una casa amb piscina i te un 4x4 de vehicle. Li agrada l'R&B. Passarà 4 mesos aquí estudiant. A mes m'ha dit de donar-li el mail i escriure'ns.

Al final ens hem separat i jo he continuat ballant amb els col·legues. Quan ja marxàvem m'han "obligat" a demanar-li el "phone". Ho he fet i li he fet una perdi. Desprès em comprovat que era fals. Com ja suposava...Una llàastima. Però la veritat, ha estat una nit de puta mare.

No hay comentarios: