Discover The Killers!

sábado, 13 de diciembre de 2008

PERRITO PILOTO!!!

TRUE BLOOD

Alan Ball és un senyor que artísticament mai m'ha fet el pes, ni el seu guió per American Beauty ni A dos metros bajo tierra em van agradar, ni mica. Ara ha donat un canvi radical per adentrar-se a la foscor en una nova sèrie per l'HBO. True Blood està basada en una novel·la del mateix nom de Charlaine Harris. A l'actualitat els vampirs són una minoria emergent que reclama els seus drets, ara els seus instints més sàdics s'han vist calmats per una beguda japonesa que imita a la sang. En mig d'un poblet de Nova Orleans apareix un vampir que s'enamora ràpidament de la cambrera del bar (Anna Paquin) que amaga un secret.

Tot i tenir un inici força bo, reconec que dos episodis desprès no m'ha enganxat res. La combinació de vampirs, sexe, personatge innocent...no em funciona per res, i la Paquin, tot i esforçar-se, no m'encaixa en un personatge tant, tant, tant...bleda. A més, els paletos d'aquella zona no m'els crec en res. Llàstima,pintava bé.

FRINGE

J.J. Abrahams, mite pels fans de la ficció actual, ha parit un nou projecte: Fringe, res nou sota el Sol. Heu vist Expediente-X? No? Doncs això és una renovació generacional amb més pressupost. Una agent del FBI, un científic boig i el seu fill superdotat (mentalment, que jo sapiga només), un jefe estricte i una gran multinacional dolenta que maneja el món...el millor de la història es pensar com el senyor J.J. s'ha estalviat de pagar per fer un remake.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Doncs jo crec que les dos series son genials, de lo millor que es fa ara actualment