Discover The Killers!

jueves, 4 de diciembre de 2008

PETIT MISTERI

Ja cosa d'un any, l'Arcadi, en Xevi i un servidor van crear una associació per tirar endavant diferents curtmetratges. La cosa no va tirar endavant i vaig acumular uns 5 guions llestos per filmar. Aquell mateix any vaig anar al Festival de Sitges passant les nits al pis d'en Pitu que em va obrir les portes molt amablament. Una nit d'aquelles li vaig deixar llegir a ell i la Nuri els guions i deseguida es va interessar per un en concret, es deia Petit Misteri. Com que encara no sabi si l'associació aniria endavant i podriem gravar-lo vaig decidir vendre-li al Pitu per un euro la pàgina de forma simbolica. Aquí va quedar la cosa.

Ara farà un mes, jo acabava de rebre el paro, havia de deixar el pis i tornar a casa els meus pares i la veritat és que estava un xic depre. Ell per animar-me em va comentar que es celebrava el Festicurts a Figueres i que podiem gravar l'antic guió en un cap de setmana. Així ho vam fer, improvitzant força: en Pitu i la Nuri de protes, en Nacho de secundari, una càmera domestica, sense focus, sense quasi bateria, problemes a l'hora de passar els vídeos al pc...

Al final ho vam aconseguir, ho vam enviar pel pèls i al final vam guanyar un premi, això el primer cop que participavem en un festival de cinema.

Vet aquí el resultat:

No hay comentarios: