Discover The Killers!

sábado, 13 de octubre de 2007

HABITACIÓ 209, PUNT I FINAL


DIVENDRES 12

I AM A CYBORG BUT THAT'S OK

Jo del director sols havia vist Old Boy, que em va agradar, i potser m'hauria agradat encara més si no n'hagués parlat tothom tan i tan, i aquesta possible frikada nova em feia "coseta". AL final a resultat ser una gran fantasia que per definir fàcil té l'anima d'Amèlie amb molt de Gondry i gotes de Tim Burton, i m'ha agradat tot i que tots els referents que us he dit no m'agraden gens, toma ja! Un conte sobre l'amor, el dret a ser lliures i la llibertat en tots els sentits, l'important no és que creiem si no en el nostre comportament vers els demés. Maca, molt maca.

HALLOWEEN

Molts van sortir tirant-se dels cabells, reconeixien que no és dolenta, més que correcte diría jo, però que era un atemptat contra el clàssic que remakejava. Tothom que feia aquest comentari m'ha deixat clar que la seva generació ha caducat i que són uns egoistes. La peli està bé tirant a notable, com tot el que fa el director Rob Zombie, i si no coneixes el film de Carpenter t'agrada molt (jo fa anys que el vaig veure i un cop a l'ay minim el torno a veure), però i els menors de vint anys? Que passa amb ells? No tenen dret a conèixer a aquesta icona que és Mike Myers? Si, i tant, i jo entenc que els costi mirar una peli de finals dels 70, com a mi a vegades em fa pal mirar pelis dels 40, 50 i 60's. Aquest film va dedicat a ells i ningú més, que al cap i a la fi són els únic que emplenen les sales cada divendres tot i que es baixen també més pelis que ningú,...en canvi els que ja no podem deixar de tossir cada vegada que riem no ens gastem un duro en anar al cine i ens baixem tot per internet ens acompanya amablament el nostre Myers a casa.

GLORY TO THE FILMMAKER!

Una autoreflexió de tota la carrera cinematogràfica d'en Kitano digne del Woody Allen de la seva millor època, principis dels setanta. Kitano, cara-pal com sempre, ens ensenya allà on l'ha cagat, perque i que hauria de fer per triunfar però a l'hora vendre's. Moments delirants, secundàris brillants, direcció més que correcta, gag planificts al mil·limetre i un ninot, ja veure a que em refereixo, que em vull comprar però ja!

DISSABTE 13

1408


Just el que m'havien dit, dos quarts de peli interessant i un finl decebedor. Repeteixo que John Cusak està mitificat, que en aquesta en Samuel L. Jackson s'esforça menys que res i que moltes coses podrien haver estat millor enfocades, és el que té tenir tres guionistes...El relat en que es basa (amb el mateix nom i d'Stephen King, és un efecte semblant però a l'inversa comença fluix, avança a trompicons i acaba genial. Farà diners però no és tant com pintaven.

PALMARES

....

Jo no entenc com pot haver guanyat el gran premi The Fall (caca de vaca i que va de guay) ni en Rockwell per la patetica Joshua (el hijo del mal) , la qual jo vaig acabar entenguent com una comedia, però gràcies a Tarantino han reconegut a la que ha sigut la que ens ha robat el cor a tots: REC, una pel·lñicula que sols puc comparar amb la Matança de Texas de Tobe Hooper, i A l'Interieur, una peli ideal pel festival. M'ha sabut greu que Roman no s'endugués el premi de Noves Visions, però jo ja li he reservat un lloc al meu cor.

1 comentario:

Anónimo dijo...

wapoooooooooooooo