Discover The Killers!

viernes, 28 de septiembre de 2007

AMOR...


L'amor és "raro", molt "raro", per tan la tarda d'ahir va ser un xic "rara".

Ahir al curro em vaig enamorar a primera vista: vint-i-pocs, rossa, ulleres de pasta negres, samarreta blanca, amb caràcter,...Anava amb els companys de pis, vaig deduir que eren, i crec que em van reconèixer (el ja mític: "eis, és el de la tele!").

Jo tenia ganes de dir-li alguna cosa però no em vaig atrevir, sóc capaç de tot però en aquest aspecte sóc un poruc. Vaig dir-li al

Xevi que m'ajudes, que es fixes amb la noia i el proper dia que la veies sense els seus amics, sempre són un destorb, li donés el meu número de telèfon. Desprès d'una estona de malestar general, papallones a l'estómac, la noia va marxar.

Això del número de telèfon, aquesta cutre-tàctica, en Xevi , me'n atribueix la invenció, jo no ho recordo. Però bé, ell l'ha provat tres vegades i sempre li ha sigut un èxit. Per la meva banda jo mai m'he atrevit (poruc!) i no sé si em funcionaria.

Provar-ho sembla fàcil, però intentar-ho i caure en el més grans dels ridículs m'enfonsaria durant dies (és el que tenim els artistes nascuts el 17 de gener, eh, Jim Carrey?).

Així que a les vostres mans de nou us deixo la decisió

1 comentario:

Anónimo dijo...

L'amor és una merda!!!!!
Sincerament crec que no existeix i si hi ha alguna cosa que si assemble és mentida!!

Ale, ja m'he quedat agust...