Discover The Killers!

lunes, 24 de septiembre de 2007

WI-FI DEL MEU COR


No sabeu quina tarda-vespre vaig passar ahir! M'amorro davant el portàtil i veig que no tinc connexió wi-fi, però no és que no tingués una linea en que connectar-me, directament el tenia apagat. No rebia res. Unes suors...un malestar...jo sense el meu "www" ja no sóc jo. Vaig intentar llegir, escriure, mirar uns dvd's,...però res...cada cinc minuts estava davant el portàtil mirant de solucionar el problema. M'he llevat suat per anar corrents, piti en mà, a tirar-me davant el meu petit i seguia igual. Ai, Déu!

Ara estava mirant els matins de TV3 quan he vist que algú estava al terrat dels veïns i al poc he tornat a rebre senyal! Estimo al senyor amb canes que ha fet d'avui un dia feliç segurament sols tocant un cable.

Trist, anys sense wi-fi, i quan el perds unes hores deixes de ser tu.

No hay comentarios: