Discover The Killers!

martes, 11 de septiembre de 2007

LOS CHICOS BUENOS SE COMEN LOS MOCOS


Acabo d'arribar a casa, trempat com un mico titi. Si tornem endarrera veurem com sortint del cine els tres (Xevi, Nico i jo) hem decidit anar a les carpes que han obert a Mas De Nit per fer una copa. Allà ens hem trobat a la Sónia, la Patri, en Juanjo, en Carlos i l'Imma, amb ells hem begut, rigut i ballat. Unes hores desprès han marxat deixant-nos els tres altre cop sols. Passada una estona en Nico m'ha cridat l'atenció d'unes noies que marxaven i que segons ell ho han fet perquè ni en Xevi ni jo els hi hem fet cas. Potser, segurament sempre que surto se'm passa per alt que una noia m'està buscant degut a la meva innocència i falta d'auto estima. No li he donat més importància. Ja més tard ha marxat en Nico deixant-nos al Xevi i a mi sols. Aquí ha succeït el que m'ha fet escriure aquest post. M'he trobat a la Natalia i una seva amiga, Laia?, i hem parlat una estona, poc desprès ella estava molt carinyosa amb un noi i no li he donat més importància. Però ja a altes hores a tornat, tota taja, demanant que l'ajudes a treure's de sobre el paio aquell. Com que no s'aguantava en peu he tingut que envoltar-li la cintura amb el braç i parlar una estona amb ella. Allà ha sigut quan m'ha confesat que li agradava, que tenia un morbo que l'atreia, jo ho he volgut negar, diguen-li que poc o menys morbo tenia jo. Ella m'ho ha negat i ha començat a ballar amb mi. Jo en cap moment m'he aprofitat del seu estat i hem estat llarga estona així. Al final a marxat amb sa amiga cap a casa, i jo amb una trempera considerable però amb el codi d'honor impol·lut. Gilipolles? Si, segur; com ha dit en Xevi "Los cabrones follan, los chicos buenos se pajean". Cuanta raó en tan poques paraules. Li dic alguna envio un sms?Vosaltres decidiu a l'enquesta...

No hay comentarios: