Discover The Killers!

lunes, 24 de septiembre de 2007

HE VIST...

Bé, aquest cap de setmana he aprofitat per mirar dues pel·lícules que feia temps que tenia ganes de veure i a les quals no havia trobat el moment oportú. Per fi ho he fet, i ara em dedicaré a explicar-ne el que n'he tret.

300

Alguns l'estimen, alguns l'odien, a mi m'ha meravellat. Una de les millors pel·lícules de l'any, sens dubte. Zack Snyder em va sorprendre agradablement amb El amanecer de los muertos, tot i que el nus i desenllaç em va fluxeijar. Amb aquesta adaptació, visualment perfecte,soberviament planificada i virtuosament interpretada per Gerard Butler. Totalment recomanable.

Maria Antonieta

No sóc fan de la Sofia Coppola, La virgenes suicidas em va resultar maca i Lost in translation em va semblar un gran pas com a directora de cine. Aquest ultim film seu, amb la seva personal visió sobre la reina francesa, l'he trobat molt acceptable. No m'ha agradat Kirsten Dunst, se m'ha fet un xic pesada,Jason Schwartzman i Steve Coogan impressionants, vestuari i foto sobervia, el guió li faltaven talls dramàtics que feien fluixejar l'evolució personal de la protagonista. Tot i això, bona, força bona.

No hay comentarios: