Discover The Killers!

miércoles, 8 de agosto de 2007

POC A DIR



Això és l'abans, desprès em va caure pel cap la Rose McGowan fent el ridícul, com no, davant els presents.

Bé, ja han passat uns dies i poques novetats. Primer de tot, el més destacable, és que en Xevi i jo vam anar a veure Planet Terror de Robert Rodriguez. Bona, no genial però recomanable, sobretot pels fans d'en John Carpenter. Amb el tràiler de Machete vaig riure d'allò més. Per cert: "me pasé dos semanas buscando la chupa."A part...

...ja estem preparant l'Eli i jo el nou magazine juvenil de Televisió de Girona, promet. Llàstima que en Jordi no hi podrà ser. En serio que el trobarem a faltar.



"Somriu a càmera..."
"Tu saps el que cobro?"

1 comentario:

jordi dijo...

Segur que em trobareu a faltar...reconec que els meus rampells de mala hòstia poden arribar a ser...endemoniadament ensisadors?

Jo tb us trobaré a faltar, però ens veiem en projectes futurs segur!!

Tunaaaaaaaaantes!!