Discover The Killers!

sábado, 18 de agosto de 2007

SITGES 2007


He tingut un somni que m'ha preocupat. A principis d'octubre és fa el Festival Internacional de Cinema de Sitges pel qual ja he demanat el passi de premsa i tinc vacances de la feina per disfrutar completament d'ell. Problema...vull demanar una habitació d'hotel per estar-m'hi els deu dies sense tinguer que pujar i baixar de Barcelona cada dia però encara no ho he fet. L'Albert ha dit que també s'hi vol apuntar si li donen vacances, però no ho sabrà fins més endavant. I ara ma germana també té vacances els mateixos dies però no te passi de premsa. I mentres el temps va passant i no sé si quan algún dels dos m'ho confirmi encara en quedaran. Aixxx....

Aquest any tindrem :I’m a cyborg but it’s OK de Park Chan-wook autor d'Oldboy; The Fall, de Tarsem Singh (La celda), 1408, amb John Cusack y Samuel L. Jackson, basat en una obra d'Stephen King, El Orfanata, de Bayona i produïda per Guillermo del Toro i Rec de Balagueró.



SI ALGÚ SAP QUE ANIRÀ FIJO AL FESTIVAL QUE HO DIGUI ARA O CALLI PER SEMPRE, SOLS TINDRÀ QUE AGUANTAR ELS MEUS RONQUETS!!!

No hay comentarios: