Discover The Killers!

viernes, 24 de agosto de 2007

Y, EL ÚLTIMO HOMBRE



Pocs comic-books em criden l'atenció, la veritat, m'agraden, però sóc molt selectiu. N'hi ha un, per això, que fa temps que em crida l'atenció: Y, the last man amb guió de Brian K. Vaughan, dibuix de Pia Guerra i magnífigues portades de la mà de J. G. Jones i editat a Espanya per Norma Comics. En ella s'explica com de manera inexplicable moren tots els essers vius masculins de La Terra...tots? No, tots no, sobreviuen el jove Yorick Brown i el seu mico Ampersand. Tots és un caos i les dones s'han organitçat en diferents tribus per tirar endavant. Conscient de la seva condició el protagonista intenta passar desapercebut mentres creua mig mòn fins trobar la seva xicota a Austràlia.

Com a mínim interessant, no?

Doncs el mateix han pensat els de Hollywood i ja es senten murmuris de possible adaptació cinematogràfica, però amb qui? D.J. Caruso com a director i Shia LaBeouf (Transformers, Indy IV)de prota, el duet que ha conseguit l'sleeper de l'any als EEUU amb Disturbia, un pseudo-remake de La ventana indiscreta. Les crítiques l'han deixat molt bé i el públic l'ha respaldat. Jo ja li tinc ganes i crec que en Shia encaixa perfectament, tant per fisic com per carisma.


Segons Steven Spielberg el nou Tom Hanks

No hay comentarios: