Discover The Killers!

miércoles, 8 de agosto de 2007

SAW o HOSTEL?



Boig per tu...no em sé cap cançó més seva.



Ara ja mai més podrà ser cap de taula.

Uops!

Aquests dies estic mirant les pelis de Saw, aviat començaré la tercera. La primera està bé, la segona, tot i que plena de tòpics, un darrera l'altre, m'ha agradat més pel seu ritme frenètic. A veure que m'espera amb el tercer...

I he pensat...m'agrada més la saga de Saw o la d' Hostel? No sé. Eli Roth em va divertir molt, la barreja perfecta entre Eurotrip i La Matança de Texas. La primera era bona, però la segona em va agradar més encara, potser al haver-la vist en el cine va afectar. La saga iniciada per James Wan, sempre li havia tingut sempre més ràbia, no sé, potser per culpa de la meva germana que em menjava el cap sempre que la veia perquè la mirés.

Amb l'enquesta us donc l'última paraula a vosaltres...

No hay comentarios: