Discover The Killers!

domingo, 16 de diciembre de 2007

ENCANYA BABAUS


El tema és tabú, però se me'n refot. Els catalans som solidaris però em de deixar de ser hipòcrites, donar calers no ens purifica l'ànima, està comprovat científicament.

Jo estic d'acord en ajudar als desfavorits que quedi clar. Jo he patit tres morts a la meva família per causes cardiovasculars. Però que una entitat pública utilitzi els meu diners per muntar una campanya de recollida de encara més diners em fot. Més encara per buscar solucions a malalties de les quals si es troba solució tampoc servirà per res. A veure, quan vas a la consulta del metge quan tardes a rebre consulta? I si el diagnòstic és greu quan tarden a donar-te hora per fer-te proves? Un mes? No, mínim 3 o 4. Clar, ja de pas quan estiguis mort, no?

I demà donàrem de menjar als pobres "negritos" del tercer món mentres no sé quantes veïns es moren de gana, no tenen per comprar-se un pis, les guarderies son provades...

Que maca és La Marató...

No hay comentarios: