Discover The Killers!

sábado, 29 de diciembre de 2007

FESTA DE NADAL

I desprès del sopar tocava sortir de festa.

En principi en Jordi i jo teníem que punxar al Blau, però al final no va poder ser. Tot i això jo hi vaig acabar igualment.

En Pitu em va proposar d'anar-hi, junt amb la Nuri i en Raul. Al final també es van apuntar l'Alba i la Júlia, amigues de ma germana.

Foto nadalenca d'en la Nuri, en Pitu i en Raul.

Camí d'allà vaig anar al cotxe d'en Raul i amb les dues nenes darrera i el disc Love de The Beatles de fons. Davant i darrera dos mons apart.

Un cop dins i amb entrada gratuïta jo em vaig quedar a fer-la petar amb en Pitu i la Nuri i en Raul amb les nenes i la meva càmera (quin patir!)

Júlia i Alba

No sé com vaig acabar fent un "duelo de bailes" amb en Raul de manera tan esbojarrada que dues noies es van presentar dient que volien ballar amb nosaltres. I pim pam pum.

Marxen Pitu i Nuri, perdo les nenes, en Raul, la càmera,...

Al final acabem al pis d'en Raul. Amb l'Alba sola a l'habitació cridant que algú hi anés, la Júlia intentant dormir al sofà i jo i en Raul jugant al Buzz.

Vaig acabar dormint dues hores, cremant-me amb el radiador, i anant al dinar tot sobat.

No hay comentarios: