Discover The Killers!

domingo, 9 de diciembre de 2007

JO VULL SER...

No sé com m'ho faig, sempre estic embolicat en alguna cosa. Però aquest cop em fa molta il·lusió.

Tele, curts, monòlegs, còmic, ràdio, relats,...que em queda per fer? Ser dj!

Plegatin (dins del BLAU), sala amiga d'en Pitu i en Jordi, que porta l'Isma (fan del programa Mou-TV), obrirà la seva cabina per que qualsevol que vulgui pugui punxar. En Jordi s'hi ha engrescat i m'hi ha engrescat a mi també, així que farem un tàndem (¡miedo me da!) per intentar fer moure la maquinària de la people (llenguatge dj, ase!).

Ahir vam fer reunió per decidir el repartiment, però encara ens queden l'estructura, aprendre a utilitzar la taula i el més important: el nom!!!

En cas que l'experiència sigui acceptable és molt possible que ens oferim a fer un bolos temàtics que ja tenim pensats:

-One hit single 90's (un èxit i desprès l'oblit)
-One hit single 80's
-I'm actor/musician (Bruce Willis, Keanu Reeves, Steven Seagal,...)
-Tv themes (sintonies per tararejar)
-The producer is the star (quan el productor és millor que el music)
-The sound of your parents (guateque party)
-Shit now mark (la merda de nova formació del grup que molava i que va aguantar poc o menys)

¡Me lo llevo!

DEIXA EL TEU NOM-PROPOSTA PEL TÀNDEM ALS COMENTARIS!!! POTS GUANYAR LA SAGA TEMBLORES COMPLETA EN DVD!!!

No hay comentarios: