Discover The Killers!

jueves, 6 de diciembre de 2007

M'ESTIC FENT VELL


Jo no tenia que sortir, ni molt menys, és més, quan em va trucar en Raul jo ja portava una hora mirant "Patinazo a la gloria". Les 00.30, més o menys. I res, que em dutxo i m'acabo de cordar el texà queja és abaix amb un col·lega seu. Anem a fer la primera al "local aquell que fan xupitos del casc antic", tot ple de hippies, antifeixistes i demés subespècies, quasi tots molt borratxos, tan que decidim marxar en menys d'una hora. Al Lux no ens deixen entrar i com que ells no velon agafar taxi acabem al Music Hall, que no cal pagar ni res. Però és clar, entrem a dins i resulta que som els més vells de la sala, de llarg. I la música que tal? La mateixa que jo ballava fa 5 o 6 anys. Tot i el nostre disgust inicial vam acabar ballant com boges, i en cap moment ens vam integrar (seria peredastia), més aviat vam fer una autonomia pròpia.

No hay comentarios: