Discover The Killers!

lunes, 10 de diciembre de 2007

NETS DEL MEU COR...

La nit de competi de Guitar Hero vaig fer un "change" amb l'Ermengol, li deixava el joc i guitarra i ell a canvi em deixava l'NBA LIVE 2002.

La meva Play 2 ja estava acumulant pols, i m'ho ha agraït. Quina millor forma de perdre el temps? més aquesta setmana que faig matins i tinc llargues tardes per davant.

A més m'ha servit per recordar el meu viatge a EEUU ja fa uns 5 anyets, més o menys, i apropiat la franquícia dels Nets de New Jersey, on vaig residir aquells dies (Garfield es diu concretament el poble).

Avui mateix m'he encabit la meva gorra dels Nets i he començat la lliga. De moment 5 partits guanyats i 2 perduts. A veure si aconsegueixo arribar gaire lluny...

Visca els Nets, i visca New Jersey! I Catalunya Lliure!

No hay comentarios: