Discover The Killers!

miércoles, 19 de diciembre de 2007

L'ANEGUET LLEIG

Últimament m'he adonat que tinc la televisió abandonada, com un gos per vacances enmig de la carretera. Entre la Play 2, el wifi, els dvd's, llibres,...Així que m'he fet adonar a mi mateix que la tele em pot oferir coses bones encara. Així que...

MOTIUS PER ESTIMAR-LA

EL INTERMEDIO


El Gran Wyoming s'el pot titllar de repetir mil i una vegades el mateix personatge fanfarró, però funciona. La mala baba que gasten ell i els guionistes i els diferents prismes de les col·laboradores el converteixen en un gran magazín d'actualitat, potser el millor.

SÉ LO QUE HICISTEIS...



Magnífic, i ningú en donava un duro (ni cèntim). La química entre la Patrícia Conde i Angel Martín es quasi perfecte, Pepe Macías genial, Miki Nadal funcional i el gran Dani Mateo és un xic d'aire fresc. A més convertir les mancances (riures fluixos) en un element efectiu és un gran merit.

ELS MATINS

Cuní és l'amo, si no com s'explica que m'enganxi al programa cada matí si el que m'expliquen ni em va ni em ve? En Josep fot bufetades mentals en cada tema i no té limit. La Pilar...tan insuportable com a imprescindible per riure entre tan de drama.

MUCHACHADA NUI

Ara que s'ha acabat temporada estaven al millor nivell de forma. No per saltar de cadena havien de tornar-se més ni massa profunds, al cap devall fan humor i és important deixar escapar un sonor riure. El programa més enginyós que podem veure de l'any.

Fins aquí els programes que em fan interessar per el "vell" receptor. Veureu que no he mencionat cap sèrie, però això ho deixaré per un altre post.

No hay comentarios: