Discover The Killers!

lunes, 14 de abril de 2008

¡AL LORO!

I així succeí:

Dissabte tarda vaig anar a veure l'Alex en el campionat de funky on va quedar junt amb la seva classe tercers.

Desprès reunió de grup per tratar temes legals de la productora. Vam acabar a casa meu escoltant una cançó de "risa" i mirant com es liaven els veÏns.

A la nit vaig pirar al sopar de cumple de la Sonia on li vaog entregar el vídeo que li vaig fer.. Diuen que li ha agradat.

Ja a la una vaig entrar al Blau per retrobar-me amb tots. I que va passar:


-La sala plena amb Fear and Loathing punxant; uns genis!

-Battle de ball entra Carles, Nacho i jo.

-Vam fer fotos amb desconeguts apareguent per darrera, digne de FHM. Exemple:

-Em vaig trobar l'alemana que em va dir que la truqués. Per cert, te xicot. (!?)

-Les imitacions d' "al loro" de Laporta vam ser el més repetit.

-En Dani i en Raul es van intentar lligar un parell d'amigues. Que per cert vam estar rodejats de ties en tot moment.

Ja tothom tornant a casa en Dani i jo vam fer el mateix però amb les dues amigues amb taxi. Vam anar a esmorzar al Nuria. Desprès les vam invitar a pujar a casa, però la més "simpàtica" no va voler aixafant la guitarra a la seva amiga.

Calents i al llit.

1 comentario:

Anónimo dijo...

SI es lo k tenen les frigides, k a lultim momen es caguen!!!!!! Prou ja de calentapolles