Discover The Killers!

miércoles, 23 de abril de 2008

SANT JORDI

Això és el que toca,no?

Matí aburrit, sens dubte, que espereu?

Ja al migdia he trucat a l'Oriol, en Xevi i en Raul per anar a la Rambla per passejar i mirar parades. Al final en Raul no s'ha presentat (ets més irregular que el caudal del Guadiana!). Hem passejat, intentat mirar llibres (que de parades de llibres cada any menys, n'estic fart de parades amb: samarretes, cd's, dvd's,etc...) i descobrir que El juego del angel havia desaparegut, tant s'ha venut?

Desprès hem anat a berenar, jo tenía mono de xocolata, i al Xevi l'hi han cobrat un ulll de la cara. Pobret!

Desprès he anat a la ràdio per fer el programa i quan ja pensava que ningú m'hauria regalat cap llibre per Sant Jordi l'Ignasi m'ha regalat això!

More't d'enveja, Jordi!

Ara ha acabat el Barça i es veu que han jugat de puta mare. "Al loro"!

p.d.: ahir em va visitar m'ha germana amb dues amigues a casa. Les promos lis van molar molt, sobretot la dels pares, el remix de la primera promo i la del sofà. Ara bé lo bo. Quan ja marxavem, sortint de l'ascensor, ens vam trobar una veïna que conec i que ens portem molt bé. Imagineu la seva cara al veurem sortir del pis seguit de tres noies amb els 18 recent complerts...Un poema...

1 comentario:

Anónimo dijo...

ja!!

al loro, ja veuràs quan llegeixis el còmic que t'han regalat...

és el pitjor que ha editat el mestre bagge en la seva vida, jo només vaig aguantar 3 números!!

jordi