Discover The Killers!

miércoles, 9 de abril de 2008

COSETES...

Bé,tot bé.

Ara que tinc un interval de temps lliure, d'entre que he plegat del Caprabo i començo a la nova feina, he aprofitat per penjar uns quants vídeos al YouTube sobre Re-Mou-Tv i El Forat.
Tot i els que avui , ahir vaig penjar el tease-crèdits d'El Forat, penjo son de fa temps estan de plena actualitat per la nova empenta que li estem donant a Whololo.

No m'allargo més i us deixo amb ells:


Aquesta és la única promo de moment que hem fet amb guió. I és nota. No dic que les demés siguin pitjors, però aquesta diguem que és més profunda que visual.

A destacar: la bona interpretació d'en Raul (que porta dies desaparegut) i la música escollida per en Pitu.


Aquesta promo se'm va ocórrer un diumenge tarda desprès d'un dinar familiar en que tots estàvem un xic beguts. Creia que els meus pares, i el seu contrast, vist amb distància era una combinació explosiva. Feta amb un temps record, i la veritat que n'estic força orgullós. Ma germana no va sortir-hi perquè estava amb ressaca.

A destacar: la direcció-cópia estil Wes Anderson i les actuacions.

No hay comentarios: