Discover The Killers!

jueves, 17 de abril de 2008

WAPO (GRÀCIES)

Ara mateix estava aburrit, tant que he començat a mirar els espais dels contactes del mesenger, allà on la gent penja les fotos dels seus viatges o amb els seus amics de juerga que fa dos anys era la bomba però ara tothom va amb fotolog.

Doncs bé...

He anat a parar al del Nacho i m'he trobat unes quantes fotos meves que m'he guardat i he pensat en publicar per aquí.

Vet aquí la primera, on jo tenia uns 19-20 anys, vivía a Barcelona i compartia pis amb en Carles Porxas. Aquesta foto la tenia gastada, era la que feia servir quan algu m'en demanava de foto pel mesenger.

JAJAJAJAJAJA

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Pen Drive, I hope you enjoy. The address is http://pen-drive-brasil.blogspot.com. A hug.