Discover The Killers!

domingo, 6 de abril de 2008

BONA TARDA!


Bones...

En Jordi acaba de marxar de casa meu desprès de parlar tota la tarda, i jo aprofitar per fer-me amb un xic de xocolata (tant difícil és trobar un lloc on fumar, menjar un croissant de xocolata i fer un cafè sol en tot Girona?)

Hem parlat sobre Whololo. Sembla que ja tenim objectiu clar, objectius millor dit. Primer preparar els vídeos que ens han encarregat i desprès el projecte per la televisió per Internet.

En el primer cas sols falta que es aprovin el pressupost per començar i pel que fa al segon ens veiem obligats a dividir el projecte inicial. Veient que disposem de 10 minuts per peça hem decidit dividir Re-Mou-Tv en dos, un amb els continguts culturals <(treball de l'equip de BCN) i El Forat, serie de ficció, per l'equip de Girona.

Els dos programes s'aniràn combinant cada setmana i es dividiran en dues temporades de vuit episodis, la primera de principis de curs fins finals d'any i l'altre de primavera a principis d'estiu.

Així doncs ja ens podem posar en marxa i començar a gravar. Desitgeu-nos sort!

1 comentario:

menestralterna dijo...

Així m'agrada!que comencem a posar-nos les piles, la divisió d'equips em sembla del tot lògica i de temporades també. Aquesta setmana en jordi i jo ens centrarem molt més en f&l, però a partir de la que ve ja començarem a pensar únicament en re-mou-tv i l'encàrrec d'indic. També informar-te que estic pensant en temes de disseny pel programa, ja us explicaré més endavant. Apa doncs! fins aviat!