Discover The Killers!

sábado, 12 de abril de 2008

STRESS

Fa un parell d'horetes que m'acabo de llevar i ja m'estic estirant dels pèls.

Dintre una hora vaig cap al Bar l'Illa per trobar-me amb en Carlos, l'Imma, l'Alex el seu fill i la Mari per anar cap a Figueres on actua el petit en un concurs de funky. Tan bon punt acabi l'actuació, vora les cinc,la Mari i jo tornem cap a Girona. Allà arribarà en Dani i ens reunirem junt amb en Jordi i en Pitu, potser Nacho i Raul també per fer-la petar sobre tot el que hem de fer amb la productora d'ara endavant. Ja cap al vespre-nit, deixare en Dani en custodia, no sé de qui, i marxaré al sopar d'aniversari de la Sonia. Un cop sopats i beguts em deixaran al Blau on punxen en Jordi i en Pitu. Ja de matinada m'emporto en Dani a casa, que hem de dormir. Ja l'endemà quedem tots de nou per parlar amb l'Aaron per saber més del projecte de televisió per internet en el que volem participar.

I desprès diuen que la vida del solter és tranquil·la, divertida, relaxada...

La mare que us va parir!!!!!

No hay comentarios: