Discover The Killers!

miércoles, 30 de enero de 2008

CLIP,CLAP YOUR HANDS!

Altre cop donc les gràcies al Pitu per tenir-me al dia. Aquest cop de un petit gran grup que ja m'està enganxant: Vampire Weekend. Una petita delícia de sons diversos que acaben entrellaçant sense saber molt bé com, màgia?

MANSARD ROOF


A-PUNK


I a més un fenòmen que m'esta agradant. Fa uns messos ma germana em va dir que escoltes una cançó de rap amb el Tetris de base. Em va fer gràcia i poc més. Desprès em va arribar el tema de Bola de drac i per últim Todas las niñas són unas guarras. Em va dir que l'MC era un tal Porta de BCN, un ninyato. Tot i que les lletres eren poc polides eran força divertides d'escoltar. Ara fa poc s'ha anunciat que ha fitxat per Universal i els mitjans comencen a parlar d'ell. I s'ha montat l'escàndol en els fórums. Ell ja ha preparat la rèplica.

EN BOCA DE TANTOS

No hay comentarios: