Discover The Killers!

jueves, 24 de enero de 2008

MÍTIC

L'altre dia vaig llegir en un blog un recull de series de tv menyspreades. Em va frsutrar molt veure que tot eren tòpics: Futurama, Malcolm,etc...

Jo pensant un xic em vaig recordar d'una serie d'escàs èxit però que em va enganxar enseguida i que ja ningú sembla recordar: JAKE 2.0

La serie de Paramount (i emesa els caps de setmana a Tele5) era una de les grans apostes del canal pel 2003. Però l'audiència no va acompanyar-la cancel·lant-se a la meitat.

Jake Foley és un jove informàtic que treballa per l'Agencia de Seguretat Nacional d'els EEUU. Un dia qualsevol es veu immers enmig d'un tiroteig que li deixa seqüeles. Milers de microxips (microrobotica) es colen dins el seu cos multiplicant-li les seves habilitats. Llavors l'agència el converteix en un agent especial del cos.

I ara el llistat dels personatges:

Christopher Gorham és Jake Foley Marina Black (Sarah Carter)
Philip Anthony-Rodriguez (Kyle Duarte)
Judith Scott (Louise Beckett)
Keegan Connor (Diane Hughes)

Resum: Una gran serie d'acció i aventures per tota la família.

No hay comentarios: