Discover The Killers!

martes, 1 de enero de 2008

PROPÒSITS PEL 2008 ( I NO ÉS UNA AMENAÇA)

Ara que hi penso, no he fet propòsits per aquest 2008 i estaria bé fer-ho, tot i que el millor propòsit seria no fer-me més proposits. Anem-hi doncs:

-Trobar xicota: entre la meva germana i la meva mare em tenen boig, per això no pujo gaire a Figueres, resulta que una vol ser tieta i l'altre àvia. Com que és força complicat em complaure amb alguna noia qui poguer presentar.

-Tornar a la tele: tinc mono, que voleu que us digui. La gent em continua reconeixent, i m'agrada..., però també tinc ganes de dir la meves i que algú pugui saborejar-la.

-Canviar de curro: ja són 8 anys allà mateix i la veritat és que tinc ganes de canviar d'aires, però trobar alguna cosa millor costa força, o molt, millor dit.

-Ser dj: que més o menys puc aconseguir-ho, tot i que no sé amb quin resultat...espero que el duet amb en Jordi ens retiri aviat.

I de moment això és tot, no és poc,eh!



"¿Y dejar de fumar?
Ni hablar"

No hay comentarios: