Discover The Killers!

lunes, 7 de enero de 2008

TROBAR XICOTA


Quina tarda!

Sense haver dinat ni res he anat a l'Estació Jove per parlar amb en Miquel que m'ajuda amb això de buscar feina: polir el currículum, ETT's, les entrevistes, etc...

Quan he acabat he pensat en anar a la tenda de dvd i cd's d'El Corte Inglés per parlar una estona amb la Sandra, una de les dependentes, per proposar-li quedar un dia per anar a fer un cafè, però m'he acovardit i he tornat a casa.

La Sandra la vaig conèixer a la tenda i de seguida vam tenir molt feeling. A més els dos som fans de Tarantino. És molt simpàtica i força guapa, però no sé si te xicot. Ni tampoc si realment m'agradaria tenir alguna cosa amb ella. Estic un xic confós de provar-ho i ficar la pota.

Llavors m'ha vingut al cap que seria molt més fàcil que trobar xicota fos com trobar treball.M'explico. Anar a una noia que t'interessa i donar-li el teu currículum amb les teves aficions, gustos, manies i unes quantes fotos. Si a ella li interessa et truca i feu una entrevista, un cafè o així, i si al final també queda convençuda comenceu la relació. Que us sembla?

No hay comentarios: